יום חמישי, 22 בספטמבר 2011

טוטוריאל: המראה שלי לקיץ 2011


שלום לכולם!
איזה כייף לעדכן כל כך מהר, אני מודה שהתגעגעתי :)

הפעם צילמתי וידאו בלוג שמראה טוטוריאל: מראה הקיץ שלי לשנת 2011!

קיץ 2011 התאפיין מבחינתי בצבעי שפתיים בוהקים וחזקים: אדומים, סגולים, ורודים, כתומים - מה לא! בגלל שאני לא אוהבת להדגיש את השפתיים שלי בצבעים משוגעים, החלטתי להדגים את הצבע הורוד הבוהק בעיניים.

הכלים שבהם נשתמש בטוטוריאל הזה:
מלמעלה למטה: מברשת זווית לעין #15 של ספורה, שתי מברשות לשקע העין #8 של ביוטיקר

המוצרים שבהם השתמשתי בטוטוריאל זה:
פיינט פוט "בר סטאדי" של מאק, שפתון "ויוה גלאם סינדי" של מאק, עפרון עיניים שחור #08 של סופט טאץ'

סט צלליות של שיק

הצבע הורוד הבוהק שבמרכז התמונה, מתוך סט צלליות של שיק
סט צלליות "רומנטיק איי" של טו פייסט
צללית "האנימון" מתוך הסט רומנטיק איי של טו פייסט

סט צלליות "נייקד איי" של טו פייסט

צלליות "אנמנצ'נאבלס" מתוך נייקד איי של טו פייסט

צללית "לאפ דאנס" מתוך נייקד איי של טו פייסט

צללית "אין דה באף" מתוך נייקד איי של טו פייסט

צללית "סאטין סיטש" מתוך נייקד איי של טו פייסט

מסקרה גרייט לאש -וורי בלאק- של מייבלין ניו-יורק

צפייה מהנה:



תוצאה סופית:




מקווה שנהניתם,
נתראה בוידאו-בלוג הבא ;)

14 תגובות:

  1. יפה מאוד!









    פוץ'.

    השבמחק
  2. היי.
    סט הצלליות הזה נראה פשוט מושלם! (TOO FACED)
    איפה ניתן להשיג כזה?

    השבמחק
  3. היי קרין :)
    אני ממש התאהבתי בחברה הזאת... אפשר לקנות את המוצרים שלהם דרך האתר (כרגע אין משלוח בינלאומי) הרישמי או דרך חנויות ו\או האתר של "ספורה". לספורה יש סניפים בהמון מדינות אירופאיות ככה שאפשר כשטסים לחו"ל לקנות. בקיץ קניתי מוצרים שלהם ברומניה והייתי באקסטזה כי לא ציפיתי למצוא שם את "ספורה". זה מותג שגיליתי לפני שנה בטיול בניו-יורק ומאז אני פשוט מאוהבת... ממש מומלץ אם יש לך חברים בחו"ל או אם את טסה בקרוב :)

    השבמחק
  4. את ספורה אני מכירה מצרפת, מקווה שבאמת יצא לי לטוס לחו"ל בקרוב:)

    ועוד שאלה קטנה,
    המסקרה של מייבלין שאת משתמשת בה, היא גם מעגלת?
    השתמשתי מלא מסקרות ואין הרבה שממש אהבתי.

    השבמחק
  5. היי קרין,
    אם יש לך קרובי משפחה בצרפת אז אפשר שהם יקנו וישלחו לך מתנה לחנוכה חחח ;)

    המסקרה של מייבלין עובדת באופן שונה על כל אחת. בדרך כלל זה מתחלק לכאלה שאוהבות עליה ויקריבו את כל תיק האיפור שלהן למענה, לעומת בנות שלגמרי אדישות אליה.

    אני חושבת שזה תלוי בהרבה מרכיבים, חלקם קשורים בפרסום ומיתוג, אבל מבחינת המסקרה:
    היא צובעת בפיגמנט מצויין, מאריכה ו"מעלה" את הריסים. אני משתמשת במילה "מעלה" כי מסקרה לא יכולה באמת לעגל ריסים אלא רק מעגל ריסים.
    אם אני שמה שתי שכבות ואפילו שלוש אז היא ממש ממש מעבה ויוצרת מראה דרמטי. אם אני רוצה מראה יום יומי אני מסתפקת בשכבה קלה. אני מאוד אוהבת אותה כי היא יכולה להתאים להמון סוגי איפור מבלי להחליף מסקרה.
    מעבר לזה היא קטנה וממש קל לעבוד איתה.

    מישהי אחרת שראתה את הוידאו שקשור במסקרה הלכה היום לקנות אותה והיא אמרה שהיא מאוד מרוצה וממש מאוהבת בה! אבל ראיתי בחורות שלא הבינו על מה כל הבלאגן ואמרו שהן מעדיפות את כל המסקרות האלה עם המקל הענק והשם המפוצץ (בדרך כלל מורכב מארבע מילים חחח)

    http://www.youtube.com/watch?v=TbFSMThfQcE

    השבמחק
  6. כמה עולה הפייט פוט של מאק? מכל הסרטונים שעשית והשתמשת בהם ממש עשית לי חשק

    השבמחק
    תשובות
    1. אמממ נדמה לי ש-89 ש"ח... לא זוכרת את המחיר כי זרקתי את האריזה כבר מזמן. אבל זה בטוח בין 89 ל-100. קפצי לסניף הקרוב ותשאלי ;)

      מחק
  7. את יודעת במקרה איזה סניף הכי קרוב לחדרה?
    והאם הוא שוווה את המחיר שלו?

    השבמחק
    תשובות
    1. יש בגראנד קניון בחיפה... הנה רשימה מלאה של הסניפים, לפי האתר שלהם:
      http://www.maccosmetics.co.il/?q=website_admin/events/&menu=965

      אני חושבת שזה תלוי במה שאת אוהבת להתאפר איתו. אם התנסית בעבר עם צלליות קרם ואת אוהבת את אופן העבודה איתם, אז כדאי לך לנסות את המוצר.
      האריזה שלו נוחה, ניתן להשתמש רק בפיינטפוט ו"לצאת מהבית" (תלוי בגוון שאת קונה). הצללית הזאת יכולה לשמש בתור פריימר ולעזור למנוע הצטברות של צללית אבקה (אם תשימי מעל) בקפל העין. כמו גם לשמש חוצץ בין השומניות הטבעית שהעור מפריש במהלך היום לעומת צללית האבקה - וכך למנוע היחלשות הפיגמנט.

      אם לא יצא לך להתנסות עם צלליות קרם, לא הייתי ממליצה לקנות מבלי לנסות. ברגע שמניחים את הצלליות על העפעף, רואים שהיא בעלת מרקם משי מבריק - אבל ככל שאת מנסה לעבוד איתה, היא מאבדת מהמרקם החלק (דמוי משי) שלה, והופכת להיות "מפורקת", כאילו בדמות "עור נחש". ניסיתי "לבנות" מספר שכבות אבל זה לא עוזר. אם יש לך מברשת שטוחה להנחת צללית אז נסי לעבוד איתה, יותר קל לעבוד איתה כשזה נוגע לפיינט פוט (לפי דעתי).

      בטוטוריאל הזה רואים יותר טוב את השימוש במוצר, אז את יכולה לשפוט בעצמך:
      http://fatprincessbeauty.blogspot.com/2012/05/blog-post_28.html

      בכל מקרה אני ממליצה לפני כל קנייה של מוצר, לבדוק אותו בעצמך בחנות ואז לצאת מהחנות לתאורה רגילה ולראות איך זה נראה.

      אם את קונה, אני ממש אשמח לשמוע מה דעתך!

      מחק
  8. את יכולה לעשות סרטון שמראה את כל האיפור שלך ואיך שאת מסדרת אותו?

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שקיבלתי יחסית הרבה בקשות לזה בינתיים... אז יש מצב!
      אם תרשמי לערוץ תוכלי לקבל עדכונים בכל פעם שיש פוסט או וידאו חדש :)

      מחק
    2. איך נרשמים?
      ואת יכולה גם לעשות טוטוריאל למראה הרומנטי ולמוצרים שיש לך של מאק?

      מחק
    3. בשביל להירשם:
      גללי למטה את העמוד הזה עד הסוף - יש שם קופסא שכתוב מעליה "עקבו אחרי במייל" ולידה כפתור SUBMIT או שלח. אחרי שמזינים את הססמא בתוך הקופסא, לוחצים על השליחה, ומאשרים קבלת מיילים של עדכון מהבלוג :)

      אם את רוצה להירשם גם לערוץ ביו טיוב בו זמנית אז זו הכתובת:
      www.youtube.com/FatPrincessBeauty
      ואז לוחצת על הכפתור שאומר Subscribe או הרשמה לערוץ זה.


      טוטוריאל למראה רומנטי בהחלט יעלה (אפשר לראות בצד ימין למעלה את הרשימה של הפוסטים הבאים)!!

      לא הבנתי מה הכוונה בטוטוריאל למוצרים של מאק? להראות אותם? לעשות ביקורת? להראות איפור רק עם מוצרים של מאק שיש לי?

      מחק
    4. להראות את המוצרים שיש לך,מה את חושבת אליהם והאם את ממליצה אליהם

      מחק