יום חמישי, 1 בספטמבר 2011

1+1: מבצע!!

הפעם בבלוג, 1+1! שתי רשומות קרובות משולבות יחד לוידאו אחד :)

ביקורת מסקרה: גרייט לאש של מייבלין ניו-יורק מול ארכיטקט 4 מימדים של לוריאל פריז
וגם 
טוטוריאל: איך שמים מסקרה?


מסקרה גרייט לאש של מייבלין ניו-יורק:

מסקרה לאש ארכיטקט 4 מימדים של לוריאל-פריז:




צפייה מהנה:




תמונות סופיות של הריסים המשוחים בגרייט לאש (גודל מקורי):






תמונות סופיות של הריסים המשוכים בלאש ארכיטקט:







תמונה ישרה - בצד שמאל (עין ימין) לאש ארכיטקט ובצד ימין (עין שמאל) גרייט לאש:



מקווה שנהניתם,
 נתראה בוידאו-בלוג הבא :)

2 תגובות:

  1. היי קרן!
    הוידאו בלוג שלך מקסים, אמנם לא יצא לי להגיב עד כה אבל צפיתי בכל פוסט שלך עד כה.
    יש לך עצות טובות במיוחד לבנות שמפחדות להתנסות באיפור או לכאלו שבאות עם דעות קדומות על איפור (מכירה המוןןןןן כאלו!)
    מקווה שבהמשך יהיו טיפים לבנות שמתקדמות יותר בתחום האיפור בנוגע לסגנונות שונים ולאירועים שונים!
    דבר נוסף- אני מאוד אוהבת את זה שאת ממליצה ומשווה בין מוצרים שונים,כי בים של מוצרים קל ללכת לאיבוד.
    בנוגע למסקרה, אני באופן אישי מאוד מרוצה מהמוצרים של מיבלין ניו יורק, שנים השתמשתי במסקרה great lash blackest black ובחודשים האחרונים אני מאוד מרוצה מהמסקרה the colossal volum express מתאימה מאוד למי שרוצה להשיג אפקט דרמטי באיפור ערב, וגם ליום יום כשלא מתחשק להשקיע בהרבה איפור, קצת מייק אפ-פודרה, מסקרה וסומק משדרגים את המראה כולו והופכים את הפנים לקורנות ורעננות!
    אני אמשיך לעקוב:)

    השבמחק
  2. היי עדי, תודה רבה :) כייף לקרוא!
    בהמשך אני אעלה עוד טוטוריאלים, גם של שימוש בצבעים שונים ורעיונות ספציפיים שבעקבות ניסיון שלי באיפור מצאתי שהם עדיפים. בד בבד אני מפרסמת צורות איפור בסיסיות כמו מראה יומיומי\מראה מעושן\ מראה רומנטי כי אני חושבת שאחרי שיש את טכניקת הבסיס אפשר להתנסות ולהשתגע בבית עם צבעים מחמיאים.
    אפשר לראות בצד ימין את הרשומות הקרובות שאצלם ואעלה, בעוד חודש בערך אני אמורה לסיים את הרשימה הנוכחית וכמובן שאז אעלה רשימה נוספת.

    אני אשמח כמובן לבקשות והערות\הארות נוספות:)))

    השבמחק