יום שני, 29 באוגוסט 2011

טוטוריאל: מראה החזרה לבית הספר

שלום לכולם, תודה שחזרתם לבלוג :)
הפעם אני אראה איך אני יוצרת מראה יומיומי - כזה שמתאים במיוחד לבית הספר, אוניברסיטה או יום עבודה במשרד.

המטרה הכללית היא ליצור לוק עדין וקליל, שניתן לבצע תוך 5 דקות.לכן הוא ממש טוב לביצוע בבוקר, כשהעיניים עוד קצת סגורות ואין חשק לעבוד יותר מידי.
אני יודעת שהסרטונים שלי ארוכים מ-5 דקות, אבל זה רק בגלל שאני מברברת בלי סוף...

הכלים שבהם נשתמש בטוטוריאל זה:
מימין לשמאל: מברשת סומק קצרה של ג'ייד, אפליקטור ספוג לצללית, מברשת זווית לעין #15 של ספורה.





המוצרים שבהם השתמשתי בטוטוריאל הזה:
מימין לשמאל: צללית יוניברסל בייז' #08 של ספורה (למעלה), צללית קולור אפיל חרום שיין - בראון ליימ #168 - של לוריאל-פריז (למטה), שפתון ויוה גלאם - סינדי לאופר של מאק, סומק וודברי #25 של ג'ייד ומסקרה גרייט לאש -וורי בלאק- של מייבלין ניו-יורק.

שפתון ויוה גלאם - סינדי לאופר - של מאק



צפייה מהנה:




חוקים מנחים:
  • להתחיל במעט חומר ולהוסיף בהדרגה - כשמגיעים לחוזק הרצוי של הצבע ממשיכים לצד השני.
  • להשתדל להתאפר במקום מואר באור טבעי ולא פלורסנט או "אור צהוב".
  • תרגול של אותו המראה שוב ושוב יביא להתמקצעות בו ולזריזות ידיים.


מקווה שנהניתם,
 נתראה בוידאו-בלוג הבא :)

6 תגובות:

  1. מקסים! השתחררת קצת ביחס לטוטוריאל הראשון, את עדיין מקצועית, אבל גם טיפה יותר מבודחת, מה שהופך את כל העסק ליותר כיפי. המברשת המגניבה שהשתמשת בה כדי למסגר את העין- מאיפה?! היא נראית ממש נוחה! וגם הטיפ לגבי מריחת הסומק על הצוואר יאומץ בחום. ממש נהניתי!

    השבמחק
  2. תודה רבה, ממש כייף לקרוא! ^^
    אם מדובר במברשת זווית לעין אז היא #15 של ספורה. אפשר לראות שמתחת לכל תמונה כתוב את הפירוט על המוצר:)

    השבמחק
  3. היי קרן,
    רציתי לשאול אותך: כשאת מורחת את הצללית עם המברשת, בסרטון כשתחמת את העין..אז.. בקו הריסים, את תחמת את העין עם הצללית (האפורה\חומה) אבל לא עד הסוף, רק חצי מהעין. מדוע? זה מה שממתי לב.

    שאלה שניה, כשמורחים מסקרה בריסים התחתונות, לא כל כך הסברת לאיזה כיוון למרוח - למעלה או למטה? לא הצלחתי להבין מהסרטון.

    שאלה שלישית, הייתי שמחה אם היית מעלה סרטון איך למרוח אודם בלי שהוא ימרח בצידי הפנים. איך למרוח אודם בצורה נכונה.

    בנוסף, משהו שלא קשור לאיפור, אני תמיד מנסה למרוח מסיכת יופי בפנים ותמיד תמיד תמיד! המסיכה לא נראית אחידה על העור, יש כל מיני איזורים שרואים את עור הפנים במקום המסיכה. אני משתמשת לפעמים במברשת ועדיין. לפעמים המסיכה נמרחת ואח"כ פתאום נעלמת, כאילו .. נספגה בעור, לא יודעת להסביר. אשמח אם תעלי סרטון איך מורחים מסיכה בצורה אחידה וטובה.

    תודה רבה,
    שרון חזיז.

    השבמחק
  4. היי שרון,
    תודה שצפית בסרטונים שלי!

    כשאני שמה צללית כהה במטרה לתחום את העין אני שמה אותה רק בחצי מהעפעף ומטשטשת לכיוון הפנימי (אל עבר האף) בגלל שבעזרת הטכניקה הזאת אפשר ליצור אשליה של עיניים גדולות יותר. כאשר החלק החיצוני של העין כהה והחלק הפנימי גדול, העין גדלה ומקבלת אווירה "חתולית" שכזו... תנסי את זה ותגידי לי איך יצא לך לעומת הדרך הרגילה שבה את מאפרת את העין :)

    כששמים מסקרה בחלק התחתון של הריסים יש שתי אופציות:
    1. למרוח מבסיס הריסים לכיוון חוץ. פעולה זו גורמת לריסים התחתונים להיות מאוד מוגדרים ומתקבל מראה "בובתי" ודרמטי.
    2. למרוח מעט מסקרה על החלק התחתון של הריסים התחתונים (לא מהבסיס אלא רק על הקצה). זה ייצר מראה טבעי יותר אבל עדיין מדגיש מעט את הריסים התחתונים.
    דרך הגב יש בנות שלא אוהבות לשים מסקרה בריסים התחתונים בגלל שהן "מתלכלכות" בעת המריחה אבל אני חושבת שזה דבר די בסיסי ביצירת עין יפה ופתוחה. תנסי ותצלמי אם את יכולה.. אני ממש אשמח לראות! :)
    דרך אגב אם זה לא מספיק בשבילך לקרוא את זה אז אני יכולה לנסות לצלם את השיטות. תגיבי ותודיעי לי!!

    לגבי האודם אין בעיה, קיבלת :) אני אעלה סרטון על זה עוד החודש! את יכולה להירשם לעידכונים לבלוג פה או ביו טיוב בשביל לראות את הוידאו כשהוא עולה:
    http://www.youtube.com/user/FatPrincessBeauty

    לגבי מסכת הפנים... המסכה אמורה להיספג בדרך-כלל בגלל שהיא צריכה להזין את העור בויטמינים ולחות.
    אני יכולה לעשות סרטון על איך לשים מסכה וגם באופן כללי להראות את שיגרת היופי שלי, את יודעת "להרוג שתי ציפורים במכה אחת"... אוי איזה פתגם מכוער\= למה להרוג ציפורים? ועוד במכה?
    בעע לא משנה! חחח
    טיפ כתוב שאני יכולה לתת לך זה להשתמש במקלות סניטריים שהם גם חד פעמיים בשביל לא להכניס את האצבעות והציפורניים שלך לתוך התערובת. זה גם עוזר לדעת מה הכמות שלוקחים בשביל לשים שווה בכל צד ;)

    תודה על התגובה והשאלות שרון, ממש אהבתי לקרוא מה דעתך!! :)

    השבמחק
  5. היי קרן,
    רציתי לשאול אותך: את המסקרה הקטנה של גרייט לאש הוא נמצא בחנויות ..??

    השבמחק
    תשובות
    1. היי :)
      בעקרון כן. כשצילמתי את הבלוג הזה אז זה היה בכל נקודות המכירה של מייבלין ניו-יורק אבל לאחרונה שמתי לב שיש סניפים של חנויות שלא מחזיקים ספציפית את המסקרה הזאת. בגלל שלל הטכנולוגיות בתחום, מנסים תמיד לחדש ויש דוכנים שלא כוללים אותה כי היא נחשבת ל"פשוטה".
      לרוב היא נמצאת במלאי, אתה תמיד עדיף לבדוק מראש. לדעתי אפשר לפנות אליהם בעמוד פייסבוק שלהם. תציינ\י איפה את\ה גר\ה והם יגידו לך באיזה סניפים באזוריך קיימת המסקרה במלאי. יש להם שירות די טוב ויחסית מהיר בפייסבוק, מניסיון :).
      אם יוצא לך סתם להסתובב בקניון ויש בו ריבוי של פרפומריות כמו "סופרפארם", "אפריל", "פארמקסי" וכדומה - עדיף לעשות סיבוב כי לאחד מהסניפים בוודאות יהיה את המסקרה.

      מחק