יום שני, 29 באוגוסט 2011

טוטוריאל: בסיס נכון לכל לוק

ביצירת כל מראה של איפור הפנים, יש צורך בבסיס נכון.
הטוטוריאל (מדריך) הזה חשוב במיוחד משום שבהמשך כל הטוטוריאלים ישענו עליו.

לפני שמתחילים כדאי לשטוף את הפנים עם סבון לניקוי פנים ולמרוח קרם לחות על בסיס מים. לאחר מכן, כפי שניתן לראות בוידאו-בלוג, צריך לאסוף את השיער מהפנים בשביל שיהיה נוח להתחיל לעבוד.

הכלים שבהם נשתמש בטוטוריאל זה:
מברשת מייק-אפ #12 של ביוטיקר וספוגית

המוצרים שבהם השתמשתי בטוטוריאל הזה:
קונסילר #3 של לוריאל-פריז ומייק-אפ נוזלי #C2 של לוריאל-פריז


פודרה #02 של קרליין


צפייה מהנה:



חוקים מנחים:
  • הקונסילר חייב להיות בהיר בטון אחד מגוון עורך וגוון המייק אפ-שלך.
  • להקפיד על שימוש בעזרים בעת אפליקציה של החומר ולא להשתמש בידיים.
  • לטשטש לכיוון האוזניים, הרקות והצוואר (כדאי לשים חומר על הצוואר בשביל לא ליצור מראה מלאכותי).


מקווה שנהניתם,
נתראה בוידאו-בלוג הבא :)

7 תגובות:

  1. קרן, ממש נהניתי ולמדתי!!
    מחכה כבר לטוטוריאל הבא :)

    השבמחק
  2. רעיון מדליק ממש!!!!
    2 תוספות: לאדמומיות בפנים, מי שזה חמור אצלה וזה מפריע לה- מומלץ לשים מתחת למייק אפ קונסילר ירוק. פעם היה לי של no.7- זה ממתן את הצבע (כנראה שאדום וירוק זה ניגודים בעולם הצבעים- אין לי מושג).
    ועוד- אם מישהי מעדיפה להשתמש בספוגית בשביל המייק אפ במקום מברשת (למרות שהבנתי שמברשת עושה עבודה טובה יותר- בעיקר מומלצת בקיץ)- כדאי להרטיב את הספוגית במים ואז לסחוט אותה לחלוטין.. היא אוורירית יותר ככה ונוח יותר לעבוד איתה :)

    בהצלחה ושוב- אחלה רעיון!

    השבמחק
  3. היי אנונימי, תודה על התגובה :)!!

    אתה צודק לגמרי, ורוד וירוק הם באמת ניגודיים בעולם הצבעים ובגלל זה משתמשים במגוון צבעים של קונסילרים :)
    לשימוש ביתי הייתי ממליצה שלכל אחת ואחד יהיה קונסילר בז' בהיר בטון אחד מצבע הפנים והמייק אפ, ככה אי אפשר לטעות. לרוב מי שלא מיומנ\ת ועובד\ת עם קונסילר ירוק י\תתחרט על זה.

    לדעתי כשמשתמשים בקונסילר ירוק חייבים לשים ממש בקמצנות - כלומר רק על נקודות ספציפיות של נימי דם או פצעונים אדומים. בגלל שאין לי בעיה כזאת בדרך כלל בחרתי להשתמש בקונסילר בז' שהוא בעיקר בשביל להסוות פיגמנטציה סגולה\כחולה של הפנים. הרבה יותר קל ופחות פדנטי לעבוד עם קונסילר בגוון ב'ז.

    אם מישהי מעדיפה להשתמש בספוגית בשביל המייק אפ במקום מברשת, הטיפ שלך מאוד חשוב! אבל הרעיון הוא שהספוגית תהיה לחה ולא רטובה\יבשה לחלוטין. בגלל זה צריך להרטיב בקטנה ולסחוט בקטנה.

    גילוי נאות: עד לא מזמן הייתי עובדת עם ספוגיות למייק-אפ אבל עברתי למברשת ואני ממליצה בחום!!! התחושה הרבה יותר טובה על הפנים, הרבה יותר אוורירית - ובכלל החלוקה של המייק אפ על הפנים הופכת לשווה מבלי להתאמץ יותר מידי. ממש ממש מומלץ למי שעוד לא עבד למברשת להביא ניסיון. אפשר לקנות מברשות זולות (לא בחנויות של איפור מקצועי - בדרך כלל נע בין 8 ל-13 ש"ח) ולהתנסות.

    השבמחק
  4. היי קרן,
    ראשית, ברכות. אמנם קיימים בלוגים רבים בחו"ל, אבל זאת הפעם הראשונה בה אני נתקלת בבלוג כחול לבן, חזקי ואמצי!!!
    את מתאפרת באופן מקצועי, יפה ובטוב טעם.
    בקשה קטנה אם אפשר, לי אישית חשוב לראות את ההבדל של "לפני- אחרי". לדוגמא, אם היית שמה קונסילר ומטשטשת בעין אחת בלבד ומראה את ההבדלים בין העיניים היה יותר קל להתרשם ולהבין את השוני.
    בכל מקרה, בהצלחה וכל הכבוד על היזמה!!!

    השבמחק
  5. היי לירון, תודה על הפרגון:)

    להבא אני אצרף תמונות לפני ואחרי לפוסטים פה בשביל להרגיש בשינוי, בדיוק גמו שהצעת:)

    בינתיים אפשר להעביר את הוידאו אחורה ואז קדימה בשביל לראות את ההבדל (שבמקרה של הפנים שלי הוא עצום חחח).

    השבמחק
  6. את יודעת במקרה עם הגוון של המייק אפ שלך הוא תת גוון קר או תת גוון חם?
    כי הגוון שלי הוא C3

    השבמחק
    תשובות
    1. המייק-אפ שהשתמשתי בו בטוטוריאל הזה הוא בצבע C2 ותת הגוון שלו הוא קר (ככה זה כל הצבעים שמתחילים באות C... מהמילה COLD).
      ד"א פירוט של שם המוצרים והמותגים אפשר לראות כתובים בקטן מתחת לכל תמונה ;)

      מחק