יום שני, 22 באוגוסט 2011

ברוכות וברוכים הבאים לבלוג שלי!

לאחרונה בשיטוטי במרחב הסייבר-נטי חיפשתי טוטוריאלים (מדריכים) מצולמים לאיפור בשפה העברית.
מספר התוצאות שעלו ביו-טיוב היה מועט, ועד שכבר מצאתי משהו טוב ובעברית - הוא היה קצר, לא מפרט ובעיקר משוחד.

אני לא מאפרת מקצועית, לא סוכנת לחברת קוסמטיקה כזו או אחרת, אלא סטודנטית ממוצעת ממרכז הארץ שאוהבת מאוד להתאפר.
אם את בחורה צעירה שלומדת את רזי האיפור ובין אם את אישה מנוסה שמרגישה צורך לקבל השראה מטוטוריאלים: אני פה בשבילך!

הבלוג שלי יעסוק באיפור וטיפוח, והוא מורכב משני רכיבים:
1. רשומות טקסטואליות.
2. לינקים לוידאובלוג שלי ביו-טיוב.

הדבר הכי חשוב - הוא השיתוף שלכן ושלכם!
בבקשה הגיבו לפוסטים שלי כאן בבלוג וביו-טיוב ונהיה בקשר רצוף :)


מקווה שתהנו כמו שאני נהנית,
נתראה בקרוב,
קרן.

2 תגובות:

  1. היי קרן,
    ברכות על הבלוג וכל הכבוד על הרעיון והיוזמה :-)
    אני בת 25, גם סטודנטית, והידע היחיד שלי באיפור הוא משעת הדרכה שעשו לי באיל מקיאג', שם גם קניתי את האיפור שלי. אני מחכה לראות את הטוטוריאלים הבאים, ההגשה שלך מקסימה!
    תודה :-)

    השבמחק