יום רביעי, 20 ביוני 2012

מה יש בקופסא? גלוסיבוקס יוני 2012

שלום לכל הגולשות והגולשים היקרים!

הפעם בבלוג תוכלו לראות את תכולת הקופסא של "גלוסיבוקס" לחודש יוני 2012.

אז, הנה תמונות של הקופסא והמוצרים:
קרטונאז'
יש לי פטיש לא מובן לקופסאות, אז אני מאוד מרוצה מעוד אחת לאוסף!
שלום, מה פה?

פחחח קולגייט 

השם "דן מנו" עושה לי אסוציאסיה לקוקוסים, בריתות ותככים

חתיכי!


בונוס חינם אין כסף: גריסי קרטון מאובקים!

Maybelline New York גלוס (מוצר בגודל מלא = 6.8 מ"ל)
Colgate טוטאל (גודל מיוחד = 19 מ"ל)
Ofra Cosmetics USA פריימר ג'ל לעיניים (מוצר בגודל מלא = 9 מ"ל)
Ahava קרם רחצה קטיפתי (יעני סבון נוזלי, גודל מיוחד = 85 מ"ל)
Dr. Hauschka קרם ניקוי טבעי (גודל מיוחד = 10 גרם)
La Perla בושם (גודל דוגמית = 1.5 מ"ל)
OPI לק Cajun Shrimp (גודל מיוחד\דוגמית = 3.75 מ"ל)
OPI לק Cajun Shrimp (גודל מיוחד\דוגמית = 3.75 מ"ל) לצד בקבוק לק בגודל רגיל 15 מ"ל

וזה הוידאו-בלוג:

הערה לגבי הוידאו:
בגלוסיבוקס מבקשים להדגיש שהם מעולם לא הבטיחו שיהיה מוצר מלא בכל קופסא. אני חושבת שהבלבול נובע מהאופן שבו הם הציגו את תוכן הגלוסיבוקס כשהוא עשה "עלייה":



מקווה שנהניתם,
נתראה בבלוג הבא ;)

11 תגובות:

  1. לק ששמו כבר בקופסה של אפריל ומשחת שיניים? וואו. זה מביך.

    השבמחק
    תשובות
    1. לא קיבלתי את קופסאת אפריל והלק ממש מצוין, אז אני אישית מרוצה.

      מחק
  2. קודם כל שלום! נוספת לרשימת הקריאה שלי בגוגל רידר! :-)

    מההתחלה לא עשיתי את המנוי לזה. ועכשיו אני שמחה לראות שהמחשבה הראשונית שלי נכונה. משחת שיניים? הם רציניים. זה פשוט לעג לרש. מילא שיש מוצרי טיפוח שאנשים לא אוהבים, אבל משחת שיניים מוקטנת? עניין של 1.39 כולל מס בכל סופרפארם יקרני בארה"ב. הזוי.

    השבמחק
  3. הייתי רוצה שתעשי סקירה על הגלוס של מייבלין הרבה זמן אני רוצה לקנות אותו ואני פשוט לא יודעת עם אני יאהב אותו.. P:
    אז אשמח לסקירה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני איתו כל היום!
      אני אצלם סקירה עליו בעוד שבוע בערך.. את יודעת בשביל לראות איך זה לאורך זמן.

      מחק
  4. הגעתי לפה דרך הפורום ווואו את מגניבה!! הצחקת אותי ממש! באלי להיות חברה שלך חחח

    השבמחק
  5. שירות לקוחות גלוסיבוקס:
    תודה על הפוסט המקסים, כמה הערות:

    הקופון של סמאש בוקס תקף עד סוף יולי, היתה טעות בהדפסה (תודה על שהארת את עינינו)

    פרטים על המוצרים יש באתר שלנו בדפי המוצר (לכשהם עולים בראשון לחודש שאחרי השליחה)

    הלק של opi קיבל תגובות מצויינות ולכן שלחנו למנויות שוב לק אבל בצבע קייצי ושונה ממה שנשלח במרץ

    השבמחק
    תשובות
    1. יופי, שמחה לשמוע שיש הארכה על הקופון! אני יודעת שהם מנסים "לנקות" את המדף מהצלליות שלהם בשביל להכניס ליין חדש וזה אחלה מבצע בשבילנו הלקוחות :)

      הלק של OPI מדהים!!לא קיבלתי את קופסאת מרץ ושמחה מאוד לקבל לק נוסף של OPI לאוסף, במיוחד כשהוא כזה קטנטן וחמודי. אם לא הייתי אישה בוגרת הייתי עושה משחק תפקידים קטן בין הלקים הגדולים של OPI לקטנצ'יק הזה :P .
      אניוויי, שמתי אותו אמש ואחרי שאצלם תמונה שלו, אעלה לדף הפייסבוק של הבלוג... מוזמנות כולן לעשות לייק ולקבל עדכונים:
      https://www.facebook.com/FatPrincessBeauty

      מחק
  6. בסה"כ אני חושבת שהוציאו חבילה טובה החודש.

    לצערי אני עדיין חושבת שיש בעיות רציניות מבחינת רמת השירות של החברה, באופן אישי איבדתי את האמון בהם ואני מחכה לראות אם יהיה שיפור לפני שאחדש את המנוי שלי [אם בכלל]

    השבמחק