יום שישי, 22 ביוני 2012

טוטוריאל: המראה הרומנטי

האוווודי הו!

היום הכנתי מראה רומנטי שיכול להחמיא לכולנו - ללא הפליה על בסיס צבע עיניים, צבע העור או צבע השיער.
קל מאוד ליצור את המראה ואפשר לעבור איתו את כל היום: החל מהבוקר בלימודים או בעבודה ועד לערב בדייט המרגש.
אפשר לסיים עם המראה אחרי הנחת הצלליות (רק להוסיף מסקרה) ופשוט לצאת מהבית, אבל אם בא לכן לשדרוג המראה מהיום לערב - אפשר להוסיף קו אייליינר שחור ושפתון בצבע בולט (רואים את השלבים בסרטון, לא לדאוג אם לא הבנתן).



מוכנות למלאכה?
בואו נתחיל!



הכלים שבהם השתמשתי בטוטוריאל הזה:
מלמעלה למטה: אפליקטור ספוג דו-צדדי, שתי מברשות לשקע העין #8 של ביוטיקר (העליונה לשקע, התחתונה לטשטוש), מברשת זווית #15 לעין של ספורה, מברשת גבות של איל מקיאז', מברשת סומק קצרה של ג'ייד



המוצרים בהם השתמשתי בטוטוריאל הזה:
פריימר לעפעפיים בצבע "עדן", של אורבן דיקיי

סט צלליות "רומנטיק איי", של טו פייסט

סט צלליות "רומנטיק איי", של טו פייסד. השתמשתי בשלוש הצלליות העליונות (לפי סדר השימוש): "סולמייטס", "איי דו" ו-"אנוייל"

עיפרון עיניים בצבע חום "דאק" של מאק

אייליינר מכחול בצבע שחור, של ביוטיקר (כתוב שזה עמיד במים אבל זה ממש לא)

מסקרה היפנוז "דול אייז" בצבע שחור 02, של לנקום

צלליות משי מקצועיות #20, של ביוטיקר (לגבות)

סומק בצבע "הארמוני", של מאק

פיינט פוט בצבע "בר סטאדי", של מאק (להבהרה)

תחתית השפתון "פלאמפול", של מאק

שפתון "פלאמפול", של מאק



צפייה מהנה:




התוצאה:




מקווה שנהניתם,
ונתראה בבלוג הבא ;)

14 תגובות:

  1. קרן, כל הכבוד! מעניין ועשוי טוב, והחשוב מכל - באמת יצא יפה בסוף :)

    השבמחק
  2. אהבתי את האיפור!
    השתמשת באחלה מוצרים, השפתון משך אותי מאוד.. אלך לבדוק אותו עליי במאק ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!

      אני משתדלת לגוון במוצרים בשביל שכל אחת תראה שהיא יכולה ליצור את המראה במחירים שונים ושאפשר למצוא בכל מיני חברות מוצרים טובים.

      השפתון ממש אחלה והוא בקולקציה הקבועה שלהם, כמובן. באופן אישי אני אוהבת את הלאסטרים שלהם כי אפשר לבנות איתם צבע - יש מקום "לשחק" איתם. אז גם אם לא בא לי ממש סגול בוהק אני יכולה לעשות שכבה אחת ולסיים את זה עם מראה מרמז לסגלגל...

      מחק
  3. קודם כל חייבת להגיד לך שיש לך עיניים מדהימות :-)
    אהבתי את מראה האיפור שיצא לך, האיפור בעיניים מאוד דומה למה שאני עושה ביום יום (מלבד התיחום התחתון, משום שדברים נמרחים לי שם). עשית לי חשק לשפתון סגלגל, למרות שעד כה מעולם לא נמשכתי לגוונים הללו..
    שמחתי לגלות שיש לך ערוץ ביוטיוב, הולכת עכשיו לצפות בשאר הסרטונים וכל הכבוד על האומץ לחשוף את עצמך.
    משהו ששמתי לב אליו גם בסרטון וגם בתמונה האחרונה הוא שיש לך קצת סגלגלות מתחת לעיניים והייתי ממליצה להשתמש בקונסילר. קצת קונסילר והמראה שלך יהיה מושלם.
    ודבר אחרון (אני יודעת, חפרתי..) אשמח לשמוע מה דעתך על המסקרה שהשתמשת בה (מבחינת עמידות, נוחות שימוש, גושים ,הסרה וכו').

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!

      כן יש לי המון שחור מתחת לעיניים... זו פיגמנטציה תורשתית. שלבי את זה בעייפות ותאורה ממש גרועה וזה מה שיוצא :)
      כבר יש לי שם קונסילר, מן הסתם, אבל יש דברים שהטבע יותר חזק מהם P:

      את המסקרה קיבלתי מעמוד הפייסבוק של "לנקום" אחרי שהשתתפתי שם באיזו פעילות... אני מאוד מרוצה מהמסקרה והיא טובה מאוד, בעיקר בגלל המבנה של המברשת. אבל לצערי הרב היא לא עמידה במים וגם יש לה ריח של בושם (אני יודעת שיש בנות שלא אוהבות את זה במוצרי האיפור שלהן אז זה משהו שכדאי לקחת בחשבון).
      מבחינת מבנה המברשת, אם היה בארץ את גרייט לאש "לוטס אוף לאשס" של מייבלין, אני חושבת שזה היה יותר טוב כי היא תהיה עמידה במים, ללא בישום וזולה יותר.

      שאלתי את שירות הלקוחות של לנקום האם הם יוציאו את המסקרה הזו, היפנוז "דול אייז" בגרסא עמידה בפני מים והם אמרו שזה אכן מתוכנן לקרות בעתיד!
      מה אני עושה בינתיים?
      שכבה תחתונה עם דול אייז ומעל זה שכבה של מסקרה גרייט לאש (רגילה) עמידה במים.


      ד"א אם את רוצה אז את יכולה להירשם לערוץ יו-טיוב ולבלוג עצמו ולקבל עדכונים במייל על כל פוסט חדש שיוצא...

      מחק
  4. יש לך עיניים מדהימות והאיפור יצא מקסים ומחמיא לך מאוד,
    ואהבתי גם את השימוש במגוון של מוצרים מחברות שונות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      מקווה שתמשיכי לצפות וליהנות.

      מחק
  5. פוסט מעולה! תודה על ההשקעה D:

    השבמחק
  6. אפשר לשאול מאיפה קנית את הליפסטיק של מאק??

    השבמחק
    תשובות
    1. מה הכוונה? ממאק חחח
      אם הכוונה היא לאיזה סניף אז סניף קניון הזהב בראשון לציון.
      יש את זה בכל הסניפים, זה בקולקציה הלא מתחלפת שלהם.

      מחק
    2. כי נראה לי שהוא מזויף כי לפי מה שראיתי בליפסטיקים של מאק אין את המספור שמתחת לשם לדוגמא שלך הוא A51
      מה דעתך בעניין?
      או שהוא מקולקציה מוגבלת?...

      מחק
    3. הוא לא מזויף והוא לא מקולקציה מוגבלת, ככה נראים ליפסטיקים של מאק.
      תסתכלי על כאלה שיש לך בבית ותיווכחי. למרות שאם את חושבת שהוא מזויף אז כנראה שאין לך =\. טוב, אז פשוט תקפצי לסניף שקרוב לביתך. זו הזדמנות להסתכל במה שיש ולקבל רעיונות חדשים בלי שום קשר :)

      מחק