יום שישי, 10 באוגוסט 2012

שגרת הטיפוח הנוכחית שלי

היי לכולם :)


היום בבלוג אראה לכן את שגרת הטיפוח היומיומית שלי. מדובר במשהו בסיסי לחלוטין שלוקח בערך חמש דקות להשלים. אני ממליצה לכולם, נשים וגברים כאחד, לבצע ניקוי והזנת לחות לעור. למי שאף פעם לא התנסה אז צריך להתחיל "בקטנה" - ניסוי. מהר מאוד מתמכרים לתחושה של הרעננות וניקיון העור ואז מסגלים מעין שגרה.

תדירות הטיפולים: משום שאני משתמשת בסבון שאשכרה עובד, הוא עלול לייבש את העור בשימוש מופרז וצריך לשים לב לאיך שהעור מגיב אחרי כל טיפול. עם הזמן למדים איך העור שלך "מתנהג" וניתן לקבוע באופן קל יותר את התדירות בהתאם לעונות השנה.
לרוב, אחרי השימושים הראשונים יש אדמומיות במקומות מסוימים בעור. אלו האזורים הרגישים של עור הפנים שלכם באותו יום ובהינתן שאין שום בעיה אחרת עם העור כנראה שרק צריך להזין בלחות.
מבחינה אישית, בזמן החורף אני מבצעת את ההליך בערך פעמיים-שלוש בשבוע עם קרם לחות אינטנסיבי יותר. בקיץ פעם אחת ביום ובימים עסוקים פעמיים ביום (בוקר וערב). זה משתנה, כאמור, לפי התגובה של העור.

טיפים חשובים:

  • למי שאוהב לחסוך זמן: אפשר לסבן את הפנים בזמן המקלחת (של הבוקר או הערב). בינתיים חופפים את השיער או מצחצחים שיניים. אחרי שיוצאים מהמקלחת שמים קרם לחות והוא מתייבש בזמן שאתם מייבשים את הגוף ומתלבשים.
  • עדיף להשתמש בתכשירים ללא אלכוהול, ללא שמן, שמתאימים לסוג העור שלכם ושנבדקו דרמטולוגית. בנוסף, כדאי כיומיים לפני תחילת השימוש בתכשיר חדש לעשות "טסט" בשביל לבדוק שאין שום תגובה אלרגית. בדרך-כלל מספיק להשתמש לפי הוראות היצרן בחלק הפנימי של שורש כף היד ולהיות ערניים ב-24 עד 48 שעות הקרובות לשינויים בעור ובגוף.
  • לעבוד עם ידיים נקיות ולעסות את הפנים עם הסבון רק לאחר שהן נקיות מאיפור. 


מוצרים שבהם השתמשתי:
סבון פנים "דיפ קלין" במרקם קרם, של ניוטרוג'ינה

קרם לחות "מוייסטר סורג'" קליל ונספג מהר, של קליניק (קיץ)
קרם לחות לשעות היום לעור יבש-עדין, של "ניוואה" (חורף)

צפייה מהנה:


תודה רבה לניר על העזרה בצילום.

מקווה שנהניתם,
נתראה בבלוג הבא ;)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה