יום חמישי, 7 בפברואר 2013

טוטוריאל: ג'ניפר לופז ב-"גלובוס הזהב" 2013

שלום לכולן ולכולם,



בחודש שעבר פרסמתי בבלוג את סיכום הטרנדים החמים בעולם האיפור מטקס "גלובוס הזהב" 2013. הצבעתן והשפעתן בדף הפייסבוק של הבלוג ויצא שהלוּק שרציתן שאשחזר הוא של ג'ניפר לופז!

המראה של לופז מאופיין בעור בוהק וזוהר, איפור עיניים מעושן בגווני שחור-לבן, הסומק כתמתם וקליל, כך גם השפתון. מדובר במראה יחסית "כבד" שיתאים לאירועים יותר מאשר ליומיום. הוא מצטלם נהדר אך לפי דעתי באור יום הוא יראה מוגזם.

בכדי ליצור מראה מעושן, דרמטי וסקסי שכזה, יש צורך בשליטה בטכניקת הטשטוש כאשר עובדים עם צלליות. הדרך היחידה לשלוט בכך היא באמצעות תרגול ו"ראייה לעתיד". כלומר לפני שאת מתחילה להתאפר, נסי לדמיין את המראה שאליו את שואפת וכך שרטטי בעיני רוחך את השלבים שתצטרכי לבצע בכדי להגיע למטרה הנכספת.

אוקיי אני יודעת מה תגידו לי עכשיו... מאיפה בכלל מתחילים אם מעולם לא ניסיתי ליצור מראה שכזה?? אני אשתף אתכן בתהליך העבודה שלי. אולי זה יעזור למי מכן שמתקשה קצת בתכנון יצירתי מהסוג הזה.



המראה שאנחנו נשחזר היום נראה כך:







אלה הכלים שבהם השתמשתי בטוטוריאל הזה:
מלמעלה למטה: מברשת סומק קצרה של ג'ייד, שתי מברשות לשקע העין #8 של ביוטיקר, מברשת אייליינר של מייבלין ניו-יורק



אלה המוצרים שבהם השתמשתי בטוטוריאל הזה:
פיינט פוט בצבע "בר סטאדי", של מאק

טבלת 120 צלליות מאיביי, השתמשתי בטור האפור-לבן שהכי קרוב לצירים

הצבע השני משמאל הוא האפור הבינוני והצבע שלצידו מימין הוא האפור הכהה יותר

צללית "קולור אפיל מונו" בצבע 164 Cream Lame, לוריאל פריז

בחלק העליון הצללית של לוריאל  ובחלק התחתון הפיינט פוט של מאק. שימו לב להבדל במרקמים ובגימור הסופי

סט איפור מס' 52 של קרליין. השתמשתי בסומק השמאלי מהשורה העליונה ובסומק הימיני מהשורה האמצעית

מלמעלה למטה: מסקרה היפנוז דול אייז עמידה במים בצבע שחור, לנקום. עפרון עיניים אקספרשן קאג'אל בצבע לבן, מייבלין ניו-יורק. עפרון עיניים שחור של ניקס, אייליינר שחור מסדרת איי-סטודיו, מייבלין ניו-יורק
שפתון במרקם לאסטר בצבע "פטיסרי", מאק




שלבים ליצירת המראה:
  1. יצירת איפור בסיס. כולל פריימר לעפעפיים שיעזור לנו להבליט את צבעי הצלליות בהן נשתמש, וייצב את הצלליות לאורך זמן. לשם יצירת מראה זה עלינו ליצור בסיס בהיר לעין, עם עדיפות לצבעים לבן, שמנת, פנינה וכדומה.
  2. משתמשים בצללית אפורה בינונית במרקם מאט או סאטן (בלי חלקיקי נצנצים בולטים לעין). באמצעות הצללית נבנה "וי" חיצוני על העפעף העליון, כפי שניתן לראות בסרטון הוידאו המצורף. לאחר מכן יש להוסיף מעט מן הצללית מתחת לקו הריסים התחתון, מהצד החיצוני של העין ועד לחצי הדרך.
  3. לוקחים צללית בצבע אפור כהה או שחור ומדגישים את כפל העין באמצעותה. גם כאן לא נשתמש בצללית עם חלקיקי נצנצים גסים אלא במרקם סאטן. חשוב מאוד להפקיד בכל שלב ושלב לטשטש היטב את מעברי הצבעים בכדי ליצור מראה מעושן שהוא תלת מימדי.
  4. לאחר העבודה עם הצלליות הכהות נוסיף הבהרות במקומות הרצויים (עצם הגבה והחלק הפנימי של העין) באמצעות צללית לבנה ו\או מבריקה בצבע שמנת. כאן ניתן להשתמש בצלליות בוהקות עם חלקיקי נצנצים גסים, הכל תלוי בהעדפתכן האישית ובאופי המראה שאתן מנסות להשיג.
  5. נצייר בחלק הפנימי (תעלת הדמעות) של העין קו שחור באמצעות עפרון עיניים. שימו לב שיש לצייר בשליש החיצוני ובשליש הפנימי. את השליש האמצעי נתחום בעפרון עיניים לבן ונבצע, גם כאן כמובן, עבודת טשטוש.
  6. א. כעת ניקח את האייליינר שלנו וניצור הבלטה של קו הריסים הטבעי שלנו באמצעות שרטוט קו דק וצמוד לקו הריסים העליון.
    ב. וסיף כנף קטנה בצד החיצוני של העין ונתחום את השליש החיצוני התחתון של העין באמצעות האייליינר.
    ג. כעת נעבור לכנף השנייה, בחלק הפנימי של העין. יש תחילה ליצור קו מתאר ורק לאחר מכן להוסיף את הכנף הקטנה. אנו מנסים ליצור פה מראה חתולי ומפתה ולכן צריך להתאים את זוויות הכנפיים החיצונית והפנימית, ש"יזרמו".
  7. משחי את הריסים העליונים והתחתונים במסקרה שחורה או הדביקי ריסים מלאכותיים.
  8. באמצעות ברונזר או סומק בגוון חום הצלילי את פנייך ועם סומק כתמתם או בצבע אפרסק, הוסיפי צבע ללחיים. הקפידי לטשטש היטב עם הברונזר בשביל שלא ייווצר מראה מזויף מידי סטייל שנות ה-80.
  9. הוסיפי "היילייט", כלומר צללית או קרם להבהרת הפנים בעצמות הלחיים, הרקות, גשר האף ובחלק המרכזי מעל השפה העליונה (Cupids' Bow).
  10. סיימי את המראה עם שפתון בהיר בגוון ניוד או כתמתם.



הכלל הראשון והכי חשוב הוא לנשום עמוק וליהנות. אם אני עושה משהו שהוא לא נוח לך פשוט נסי אותו בווריאציה אחרת. אם למשל האייליינר מוגזם לטעמך וזה משהו שאת לא חושבת שתוכלי ללבוש, נסי להפסיק בשלב 6.א. או 6.ב. את העבודה איתו.


תמונות של התוצאה:




צפייה מהנה:




מקווה שנהניתן,
נתראה בבלוג הבא ;)

2 תגובות:

  1. מהמם! כל הכבוד על ההשקעה ותודה :)
    הסתכלתי גם ברשומות הבאות שלך, הרשומה על איך מאחסנים איפור נראית מבטיחה. אצלי הכל זרוק כזה במגירה, אין ממש סדר.
    דנה :)

    השבמחק
  2. איזה כיף שנתקלתי בכתבה הזאת, מראה אור לעיניים שלי.
    משכת אותי בעיקר כשכתבת על איך ליצור מראה מעושן, דרמטי וסקסי שכזה,
    סופר יפה ועוזר, תודה רבה!!

    השבמחק