יום ראשון, 24 בפברואר 2013

טוטוריאל לפורים: מלאך

חג שמח לכולם! מדד אוזני ההמן עד כה עומד על כ-8. בהצלחה גם לכם!


נגיע לביזנס? יאללה. אז זה הפוסט השלישי בסדרת הטוטוריאלים לפורים. הראשון בסדרה היה מראה חתולי ופראי - נמר חברבורות! השני בסדרה היה, איך לא, פוייזן אייבי / אמא אדמה. הפוסט השלישי הזה, מתייחס לתחפושת יותר טהורה ותמימה – המלאך!
לפני כן אזכיר או בכלל אספר למי שלא הספיק להתעדכן: השנה החלטתי להראות איך ליצור מראות איפור פשוטים שאפשר להגיע אליהם באמצעות שימוש במוצרים שכבר יש לכן בבית או שאפשר להשיג בקלות ובזול.


כשביקשו ממני ליצור טוטוריאל למראה מלאך לכבוד פורים חשבתי לעצמי שלא מדובר במשימה שמצריכה וידאו או הסבר מפואר, הרי שכמה נצנצים וצללית לבנה בדרך-כלל מסדרים את המראה. אבל אז זה נקלט. רגע, אם בחורה כמוני הייתה רוצה להתחפש למלאך – האם היא הייתה מסתפקת באיזו צללית לבנה וכמה נצנצים בזווית העין?? Hell no! אופסי, בחירה לא נכונה של מילים.


נתחיל!



התוצאה שלי:






אלה הכלים שבהם השתמשתי בטוטוריאל זה:
מלמעלה למטה: פינצטה, מברשת סומק מפלטה כלשהי, מברשת אייליינר של מייבלין ניו-יורק, שתי מברשות טשטוש #8 של ביוטיקר




אלה מוצרי האיפור שבהם השתמשתי בטוטוריאל זה:
למעלה עפרון עיניים/פריימר לבן של ניקס, עפרון עיניים של מייבלין ניו-יורק

צללית בצבע רוז גולד של איל מקיאז'
צללית בצבע צ'רי של איל מקיאז'
פלטה "עין רומנטית" של טו פייסד. ישנו פירוט למטה באילו צלליות השתמשתי ולאיזו מטרה
ריסים מלאכותיים שחורים" Vixen" של MUA
מסקרה שחורה "4D" של לוריאל פריז
אייליינר שחור מסדרת "איי סטודיו" של מייבלין ניו-יורק
"פיינט פוט" בצבע בר סטאדי של מאק (משמש כהיילייטר בטוטוריאל זה), גלוס שקוף של פופה
גליייטרררר! ימין נצנצים בצבע כסף שאני לא זוכרת מאיפה הם. שמאל נצנצים בצבע אולטרה-סגול מביוטיקר



צפייה מהנה:




שלבים ליצירת המראה:
1. הכנת הפנים. עלינו ליצור מראה בסיס שכולל מייק-אפ, קונסילר, פודרה וכל מה שאתן משתמשות בו בדרך-כלל לאותה המטרה. חשוב לשים פריימר על העפעפיים בשביל לקבל עמידות לאורך זמן.
2. צובעים את העפעף ואת החלק העליון של הפנים בפריימר לבן ומטשטשים. גם את קו המים של העין נצבע עם עפרון עיניים לבן. בנוסף לקנבס החלק שאנו מקבלים (הצבעים שנשים עליו יבלטו עוד יותר), אנחנו מנסים ליצור מראה לא טבעי לעור. שמיימי שכזה.
3. בוחרים בצללית ורודה עם נצנוצי זהב עדינים ומניחים אותה על העפעף. ניתן להשתמש בכל צבע של צללית פסטלית, אך המומלצים ביותר הם תכלת, ורוד וסגול. בתוך כל קטגוריה של צבע אנא ודאו שיש לכם מספיק גוונים ליצירת פלטה מכהה ביותר לבהיר מאוד. כמו כן, חשוב שחלק מהצלליות יהיו במרקם מאט וחלק נוצצות. אך שימו לב שאם תשתמשו בצלליות ירוקות ולא תלבשו כנפי מלאך והילה – יבלבלו אתכן לחיזר!
4. בעזרת צללית שימר בצבע דובדבן שנניח בקפל העין ונטשטש, ניצור עומק. נשלים את ה"וי" החיצוני עם הצללית הזו.
5. מניחים צבע אפור כהה\פחם (מאט, Un-Veil) על קפל העין ונטשטש כך שיתמזג עם צבע הדובדבן אך לא יכסה אותו. למעשה שלב זה מגדיר לנו עוד יותר את הקפל ויוצר תלת מימדיות מקסימה לעפעף. נשלים את ה"וי" החיצוני עם הצללית הזו. חשוב לטשטש.
6. ניקח צללית בצבע ורוד בהיר (מאט, Kiss The Bride) ונניח על עצם הגבה. נטשטש לכיוון הפינה הפנימית של העין.
7. בפינה הפנימית של העין נניח צללית בצבע שמנת (מאט, Bouquet Toss). נעבור עם אותה הצללית גם על הגבות שצבענו קודם בלבן (בשביל לקבע את הצללית הקרמית).
8. מתחת לקו הריסים התחתון נניח צללית מנצנצת בגוון שמפניה (Soulmates).
9. אופציית גלאמור: הוספת ריסים מלאכותיים. צובעים את הריסים במסקרה שחורה בשביל שייטמעו במלאכותיים, או לחילופין (אם לא שמים ריסים מלאכותיים) שימו מספר שכבות נדיב של מסקרה. חשוב: לא לשים מסקרה בריסים התחתונים!
10. בעזרת אייליינר שחור נתחום את העין על-ידי יצירת פס בקו הריסים העליון. נחדד את המראה עם כנף קטנה.
11. ניקח היילייטר ונדגיש בפנים אזורים שבאופן טבעי יהיו חשופים לאור: עצמות הלחיים הגבוהות, גשר האף, מרכז המצח, מעל השפה העליונה והסנטר.
12. ניקח צללית בצבע אפור או טוופ (I Do), נצליל את שקע הלחיים וצידי האף. חשוב לטשטש מטה וליצור צל מצויר. אפשר בשלב זה להתפרע וללכת על מראה קיצוני או ללכת על מראה עדין. תלוי באופי של המלאך שלכם ;)
13. מניחים נצנצים בצבע אולטרא-סגול על עצמות הלחיים.
14. ליפגלוס שקוף על השפתיים. ניתן להוסיף מהנצנצים ששמנו על עצמות הלחיים נקודה קטנה במרכז השפה התחתונה. לחילופין ניתן להשאיר את השפתיים ריקות אבל לשים נצנצים בצבע כסף על הגבות. זה ממש יפה לטעמי ומשחק מצוין עם האור.




מקווה שנהניתם,
נתראה בבלוג הבא ;)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה