יום שישי, 22 בפברואר 2013

טוטוריאל לפורים: פוייזן אייבי\אמא אדמה

שוב שלום לכולם, חג פורים שמח וצבעוני! 


זה הפוסט השני בסדרת הטוטוריאלים לפורים. הראשון בסדרה היה מראה חתולי ופראי - נמר חברבורות! רק בשביל להזכיר או לספר למי שלא הספיק להתעדכן: השנה החלטתי להראות איך ליצור מראות איפור פשוטים שאפשר להגיע אליהם באמצעות שימוש במוצרים שכבר יש לכן בבית או שאפשר להשיג בקלות ובזול.
אז הפעם אראה לכם איך ליצור איפור לתחפושת פוייזן אייבי או אמא אדמה

כשביקשו ממני ליצור טוטוריאל לפוייזן אייבי, אינסטנקטיבית נזכרתי בדמות מהסדרה המצוירת של באטמן, שאין לה איפור מיוחד. שיערה כתום וכך גם שפתיה, עם משיחת אייליינר סקסית בעיניים ותו לא. אבל הרפרנס שאליו התייחסה הגולשת היה לדמות הקולנועית של פוייזן אייבי מהניינטיז. זוכרים אותה? אומה ת'ורמן בבאטמן ורובין. 

פוייזן אייבי, הג'ינג'ית המפתה


אלה הכלים שבהם השתמשתי בטוטוריאל זה:
מברשת כללית (השתמשתי בשביל השפתון), שתי מברשות טשטוש - כולן מביוטיקר.
בנוסף השתמשתי במברשת סומק של ג'ייד, אפליקטור ספוג לצלליות ופינצטה בשביל להניח את הריסים



אלה מוצרי האיפור שבהם השתמשתי בטוטוריאל זה:
פריימר ג'ל לעיניים של עופרה

צללית בצבע זהב "24K" של סמאשבוקס, צללית "קולור אינפלבל" בצבע שחור-זהב Cosmic Black מספר 40, של לוריאל פריז

צללית בהירה בגוון Eggshell או שמנת לעצם הגבה והפינה הפנימית של העין

תוספת גלאם לעיניים: נצנצים בצבע זהב של איל מקיאז'

צללית שחורה לערבוב עם הצללית הירוקה הכהה, מתוך פלטת 120 צבעים

צללית ירוקה כהה לערבוב עם הצללית השחורה, מתוך פלטת 120 צבעים

ריסים מלאכותיים שחורים Glam של MUA. השתמשתי בדבק שהגיע בתוך האריזה גם בשביל העלים

סומק בצבע "הארמוני" של מאק

אייליינר טוש שחור של ג'ייד
שפתון אדום (לא זוכרת מאיפה) וליפגלוס אדום של פופה
פיינט פוט בצבע "בר סטאדי" של מאק להבהרת נקודות אסטרטגיות בפנים
עלים!


התוצאה על הדוגמנית ליגל:





צפייה מהנה:



שלבים ליצירת המראה:
  1. לפני שמתחילים במראה הפורימי יש צורך בקטיפה של מספר עלים מהגינה. עדיף שיהיו ללא חורים ובעלי טקסטורה שונה, פיגמנטציה שונה וכדומה. כדאי לנסות ולהביא זוג מאותו סוג עלה לפחות וכדאי שיתאימו בגודל (יחסית).
  2. הכנת הפנים. עלינו ליצור מראה בסיס שכולל מייק-אפ, קונסילר, פודרה וכל מה שאתן משתמשות בו בדרך-כלל לאותה המטרה. חשוב לשים פריימר על העפעפיים בשביל לקבל עמידות לאורך זמן.
  3. בוחרים בצבע זהוב וחם ומניחים אותו על העפעף.
  4. בעזרת צבע שחור-זהוב יוצרים "וי" חיצוני, בלי לשכוח את הטשטוש לתוך קפל העין.
  5. מניחים צבע בהיר על עצם הגבה ובחלק הפנימי של העין. ניתן להשתמש בצבע צהוב בהיר, צבע גוף וכדומה אך חשוב שהוא יישאר במרקם מאט ולא מבריק משום שנוסיף מאוחר יותר נצנצים בצבע זהב.
  6. נחזור לצללית בצבע זהב ונניח בחלק המרכזי של העפעף. חשוב מאוד לטשטש את כל הצלליות ששמנו בשביל ליצור מעבר חלק בין הצבעים.
  7. בעזרת אייליינר שחור נתחום את העין על-ידי יצירת פס בקו הריסים העליון. נחדד את המראה עם כנף מרשימה שנחבר אל קו הריסים התחתון. לאחר שיצרנו פס אייליינר תוחם בחלק התחתון והחיצוני של קו הריסים, נחזור אל הצללית השחורה-זהובה ונטשטש את המראה ה"קשה" שהאייליינר יצר.
  8. אופציית גלאמור: הוספת נצנצים בצבע זהב על העפעפיים. אם לא בוחרים באופציה זו, ניתן ואף כדאי להשתמש בצללית שימר בעצם הגבה והחלק הפנימי של העין (סעיף 4).
  9. מעגלים את הריסים אם יש צורך וצובעים אותם במסקרה שחורה. אופציית גלאמור: הדבקת ריסים מלאכותיים ושילובם לריסים הטבעיים עם קצת מסקרה.
  10. מוסיפים שכבת אייליינר שחורה מעל הריסים המודבקים.
  11. לוקחים צבע ירוק כהה (ניתן לערבב שחור וירוק) וצובעים בקלילות את הרקע שעליו נרצה להדביק את העלים. כפי שניתן לראות, צבעתי מאזור צד העין והרקה אל הגבול הפנימי של הגבות. כמובן שמדובר בצביעה קלילה ומטושטשת שלא צריכה להיות אחידה. למעשה המטרה היא ליצור צל לעלים כך שאם ישנו מרווח בין העלים לא יראו את צבע עורכן אלא מעין צל ירוק.
  12. שמים קצת מדבק הריסים על גב העלה שרוצים להדביק, ממתינים כ-30 שניות ומניחים אותו במקום שבו נרצה שיישאר, על גבי הרקע הירוק שציירנו בסעיף הקודם. ההצעה שלי היא לתכנן מראש את מיקום העלים כך שהגדולים ביותר יהיו מאחור, ניצור טקסטורות וצבעים שונים וכמובן נבדוק שהמראה יחסית סימטרי.
  13. לאחר ששלב הדבקת העלים הסתיים נעצב את נקודות השפל והגובה בפנים באמצעות ברונזר או סומק והיילייטר. נוסיף שפתון אדום ומעליו גלוס בגוון דומה או זהה. למי שיוצרת מראה אמא אדמה עדיף לשים שפתון חום\ורוד\ניוד ללא גלוס. 



תזכורת: הפוסטים הבאים בסדרה, שיעלו במהלך חג הפורים, יראו טוטוריאלים לאיפור של מלאך ושל ארנב.



מקווה שנהניתם,
נתראה בבלוג הבא ;)

תגובה 1:

  1. יצא יפה, אם מוסיפים פאה אדומה זה יוצא ממש דומה.
    תודה על הפוסט המושקע :)

    השבמחק